Tema: Re: UEFA CL atsakomieji astuntfinaliai
Autorius: no
Data: 2009-03-10 22:35:56
mda, uzuojauta Realo fanams.. abu ivarciai... nu nzn nzn, apie 11 metru net
nediskutuojam, del pirmo ivarcio- net jei ten ir nebuvo prazangos- is
principo tokiuose momentuose teisejas svilpia, nes nu vistiek 50/50, o tuo
labiau astunfinalis...nesergu nei uz viena komanda, bet vakaras sugadintas,
na nebent realas per petrauka pasikeis..

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 3924 (20090310) __________

http://www.eset.com