Tema: Re: Nenugalima Barca
Autorius: Ernestas
Data: 2009-03-03 20:06:53
Barca schema veikė iki vasario pradžios, netgi labai gerai veikė, tai imho
gera schema. Turėjo veikti ir vėliau, tačiau pvz. su Atletico visiškas
pravalas buvo gynyba, čia jau jokia schema nepadės, na ir Valdez irgi
negelbėjo kur turėjo padaryti tai ką privalo daryti rinktinės kandidatas.
Gynėjai nespėdavo išrinkti žmones, nespėdavo dvikovuose, todėl Aguero ir
darė ką norėjo. Marquez kuris šiaip pasižymi patikimumu šįkart atvirai sėdo,
Puyol jau ir anksčiau nespėdavo, Alvez paskutiniu metu nebeblizga, na o
Sylvinho - tai ko iš jo norėti. Žodžiu, greičiau grįžtų Milito, tvarka bus
:) O kas dėl pastiprinimo gynybos tai čia gerai dirba atraminis Toure
(Keita, Busquets), o Xavi su Iniesta kuria atakas, skirsto kamuolius. Šįkart
Xavi visiškai dingo, ko gero pirmą kart šį sezoną, na o Iniestą pakeitęs
Gudja ko gero buvo geriausias mačo žaidėjas, nors klaidų ir jis darė. Messi
per daug traukė ant savęs, na jį ir šienavo, bet jau manau prie to laukas
priprasti. Taigis, reikia greičiau lipti iš duobės kol ji netapo krizė....

O dėl MU tai pilnai sutinku, tikrai pagarba serui Alex'ui kad finale leido
žaisti tiems kurie iki jo ir atvedė komandą.