Tema: Re: "Respublika" pareme Zalgiri
Autorius: Andr
Data: 2009-02-21 15:02:44
Niekas nevercia visu zalgirio bedu rytui. Man atrodo aiskiai issireiskem,
kad jonelis dare viska ka galejo kad pakenktu zalgiriui. O kiek tai pakenke
jau ne mums spresti. Bet sito fakto nepaneigsi, kad ir kaip tu to noretum.
Sakai zmones keiciasi? Pasikeitei? Kazkodel visur jusu trijule neigia kad
isvis jus kadanors kitokie buvot... Tu bent jau supranti kaip juokingai
atrodai bandydamas rasinet, jog kazkas yra kazko nuskriaustas? Kai tuo tarpu
pacios jusu trijules komentarus galima taip apibudint. Ne visi turi noro
paprasciausiai su jumis gincytis, nes tai yra beprasmiska. Iskraipot viska
ka kasnors paraso ir apsimetat kad nieko nesuprantat. Jeigu butumet tik
vakar cia atsirade newsuose, tai gal dar kas ir bandytu su jumis kalbet, bet
atsiradot ne vakar ir to ka esat prisnekeja cia niekaip nepakeisit. Kad ir
kiek jus neigtumet tai, bet visi puikiai zino kas jus per vieni...