Tema: Re: Pyzdec
Autorius: E621
Data: 2011-09-16 21:05:35
+ už terminą "disciplinuotas antikrepšinis"

O šiaip tai labai teisingai sudėlioti taškai ant i. respect

D.

"Kęstas"  wrote in message news:j4rc6f$5vr$1@trimpas.omnitel.net...

> Kodėl pypec? Labai logiška LT pasirodymo pabaiga. Nejaugi tikrai manei,
> kad su savo tokiu kreivu žaidimu jie kažką pasieks?

aš taip suprantu čia bajeris buvo? (nevykęs ;)) nes kas matė makedonus žaidžiant, taip pat ir šiandien, tai vargu bau ar jiems su "tokiu kreivu žaidimu" prognozuotų patekimą į ketvertuką. chebra žaidžia kažkokią disciplinuotą antikašę....
Dabar svarbu patekti į Olimpinių atrankines, o iš ten - į Olimpines. Vargu bau ar makedonai pateks į finalą, todėl gali tekti su jais susitikti kitąmet per atrankines. nedrąsiai spėju, kad rezultatas būtų kiek kitoks ;) nors šiaip tai yra vienos rungtynės - tokiomis sąlygomis visada yra tikimybė kad pati silpniausia komanda laimės prieš stipriausią. tarkim, kroatai net į dvyliktuką nepateko. turkai nepateko į aštuntuką, nors komanda tai ojojoj, pasaulio vicečempionai! serbai (Bodiroga, Radmanovic, Rakocevic, Jaric, Krstic, Tomasevic, etc.), kai namie 2005  žaidė, nepateko net į ketvirtfinalį. Ispanai, taip pat namie, pralošė laimėtą finalą kažkokiems ruskiams su Holdenu. Na, mes į pusfinalį nepatekom - tradicija tęsiama ;) Tiesa, o kai laimėjom prieš aštuonis metus, ar kas tikėjosi, kad laimėsim? Niekas. O pernai, kad bronzą imsim - nebent Sėkla. Beje klubiniuose finaluose ir svarbiuose etapuose niekada nežaidžiama iki vienos pergalės (išskyrus Eurolygos F-4, kurį gal nuo futbolo nusižiūrėjo, nes ten be loterijos faktoriaus prapultų pusė įdomumo ;))
šiuo atveju, manau, tikimybė mums pralaimėti buvo kokie 1/5. žaidėm chaotiškai, įsivėlėm į tą antižaidimą, bet vis tiek visą laiką pirmavom. matėm, kaip galime žaisti kai kuriose rungtynėse, bet pasirinkome patį prasčiausią momentą praskysti.. o šiaip tai ką, viskas jau nebesvarbu, mačas baigėsi ir tiek žinių. tiesa, sportininkams nepavydžiu, bet jie žino, kad tai tik žaidimas ir kad čia gali pakilti akimirksniu, o nukristi, - dar greičiau. be to, mūsų pralaimėjimas, - makedonų pergalė. jie dar niekada pusfinalyje nelošė, o mes - n kartų su trupučiu. tegul pasidžiaugia, kol negavo likusių dviejų rungtynių.