Tema: Re: rus-macedonia
Autorius: Ramaas
Data: 2011-09-13 16:51:14
ops ne antro o ketvirto kelinio ir darė labai atsargiai nes galėjo užtai
diskvalifikuot , tai darė labai atsargiai bet akivaizdžiai mate komentatoriai.

R.

"Ramaas"  parašė naujienų news:j4nn0f$sf2$1@trimpas.omnitel.net...

o aš rungtynes per radiją klausiau tai sporto komentatoriai pasakė
kad akivaizdžiai tyčia rusai nenori įmest, žiūrovai ta pastebėjo ir švilpt pradėjo
o paskutinis metimas nesusipratimu išvadintas buvo nes pralaimėt norėjo darė tyčia klaidas
paskutinėm minutėm antro kelinio o čia pats ir įmeta, dar sake kai bėgo rusu treneris
pas sekroterjata užprotestuot, kad metimo neužskaitytų.

R.

"Stork"  parašė naujienų news:j4njku$nrs$1@trimpas.omnitel.net...

Tai kad rusu komentaras buvo, kad kaip tik su Lietuva nenori susitikt...
Pries rungtynes su Makedonais.