Tema: Re: Europos krep?inio ?empionatas 2011
Autorius: Edvinas
Data: 2011-09-02 09:13:45
2011-09-02 09:04, Marux rašė:
> Bet futbolo stadionu Lietuvoj ir tokiu budu neuzpildytum. Siaip, kas liecia
> krepsini ir futbola, reiketu dziaugtis tuo, ka turim, o ne verkti del to, ko
> niekada neturesim :)

Lažinamės, kad Ispanijos-Lenkijos futbolo rungtynės būtų susirinkę
keliolika kartų daugiau žiūrovų, nei trečiadieninės krepšinio rungtynės? :)

O bendrai paėmus aš šnekėjau apie tai, kad ten svaigo apie tai kiek LT
pinigų paliks dešimtys tūkstančių atvykusių is užsienio sporto
aistruolių ir kaip nauda turizmo bei viešojo maitinimo sektoriui atpirks
išlaidas čempionato organizavimui. Chren. Kaip matome, atvyko keli
šimtai. Spėju, kad elementarios vienerios atrankos rungtynės su škotais
duoda didesnį pliusą, nei duos per visą šį čempionatą atvažiavusieji.