Tema: Re: Raudonasis Žalgiris???
Autorius: Kęstas
Data: 2011-06-14 18:38:18
nu pletkininkas nepletkininkas, bet dabar jau Vladzka oficialiai traktuotinas kaip kenkiantis Žalgirio įvaizdžiui (plius oficialiai trenktas). ta prasme jeigu žmogus atleidžia gerą trenerį ar bando treniruoti komandą, nors pats net nuo baudų nepataiko, tai galima vadinti ekscentriškumu. Ekscentrikas dar nėra trenktas ar neparankus komandai. Gal net atvirkščiai - jis gali būti suprantamas kaip plaukiantis prieš srovę, progresyvus lyderis. Jis gali atkreipti visuomenės dėmesį į komandą, tapti tam tikra razinka, traukiančia žmones. Tarkim, Dalaso Markas Cubanas yra toks ekscentrikas - viską išmano geriau už visus, ant visų loja, bet vis tiek galų gale daugelis juo žavisi.
Tačiau po šitų gerb. Vladimiro... kliedesių vietos tokio pobūdžio interpretacijoms, deja, nebelieka ;)