Tema: Re: LR LKL cempionai 2011
Autorius: shliurva
Data: 2011-05-13 12:33:33
Tau geriau zinot, ano vakar nerode, o sita parode visam grazume. Ale tikras
kacapas, spjaudosi kaip verbliudas ir maivosi kaip makaka pirmoj eilej salia
Sabo ir Garasto sededamas. Tas pats kaip viesai persti ir riaugeti. Cia mol
suprask - esu  Kauno milijonierius, turiu pinigu, tai galiu ir salia Garasto
su Sabu spjaudytis ir issidirbinet. Ir ka jus man :)))