Tema: Re: Snooker World Championship
Autorius: shedeuw
Data: 2011-05-04 22:04:57
Siemet pusfinaliai ir finalai buvo ispudingi. Trumpo beatodairiskas
atakuojantis stilius labai malonus akiai, taciau butent tai jam finalo
priespaskutineje ir paskutineje dalyje pakiso koja

"gidas"  wrote in message news:ipo90u$tek$1@trimpas.omnitel.net...

Na ka, patirtis laimejo. :) Trumpas lemiamais momentais suklydo truputi
daugiau.
Kiek maciau, grazus pusfinaliai ir finalas buvo. Ypac paskutine partija
finalo.