Tema: Re: Tai kaip ten su tuo dopingu yra?
Autorius: servisas
Data: 2011-01-20 16:45:58
Griztant prie dopingo, buratinas cia parode savo nagluma- zaidejas yra
komandoje, jam kyla itarimai, komanda turetu palaikyti, padeti, buti bent
koks uznugaris, vistiek atidaves jai nemazai metu. Dabar romanovas is kart
siuncia nx, mazdaug kapstykis, kaip ismanai, o jei isikapstysi, tai gal
galbut atgal priimsim. Kazkoks banditskas poziuris.