Tema: Re: Kareiviai grizta namo?
Autorius: deedzey bonka
Data: 2010-10-13 12:52:24
Nu tai medinis man atrodo irgi yra atsisakes kazkada su LR bendrauti, o jei
ne - tai galejo taip ir padaryt, bet ne, shitas nykstukas medinem kojytem
turbut visa vasara minti aude kaip cia tam "velnio protui" koki kirvuka i
nugaryte ivaryti. O ivarys visiem tiem, kurie iprate spauda skaityt nuo
sporto skilties, dometis kaip sekasi LT klubams Eurolygoj, VTB ir kitur. O
dar aiskina kaip mol jam rupi visos Lietuvos krepsinis.
Ir dar skiedzia, neva neobjektyviai raso apie jo komanda - tai galiu
pasakyt, kad apie komanda raso kaip apie komanda, nieko as ten neobjektyvaus
nematau. Rezultatai, statistika, dar kokio Kvedaraviciaus komentarai.
Realiai cia tik yra smulkaus niekselio smulkus kerstelis uz tai kad
"neteisingai" raso apie pona medinį ir jo issidirbinejimus. Bet taigi galetu
sau kariaut per visokias Respublikas, kas jam maiso.
Is tiesu tai uzuojauta Zalgiriui didele, toki savininka apturejus.
Kalmanovicius lyginant su situo - tiesiog ismincius buvo. Cia turbut
prakeikimas toks, kad tik visokie bagoti shudgalviai tampa zymiausiu klubu
savininkais.