Tema: Re: Eurolygos 2010-2011 metų sezono krepšinio turnyro burtai
Autorius: Ramaas
Data: 2010-07-08 22:05:36
A grupė: Vitorijos „Caja Laboral“ (Ispanija), Tel Avivo „Maccabi“ (Izraelis), Belgrado „Partizan“ (Serbija), Gdynės „Asseco Prokom“
(Lenkija), Kauno „Žalgiris“, Kvalifikacijos laimėtoja B.

 B grupė: Pirėjo „Olympiakos“ (Graikija), Madrido „Real“ (Ispanija), Malagos „Unicaja“ (Ispanija), Romos „Lottomatica“ (Italija),
Bambergo „Brose Baskets“ (Vokietija), Kvalifikacijos laimėtoja A.

C grupė: „Barcelona“ (Ispanija), Sienos „Montepaschi“ (Italija), Vilniaus „Lietuvos rytas“, Stambulo „Fenerbahce Ulker“ (Turkija),
Zagrebo „Cibona“ (Kroatija), Šolė „Basket“ (Prancūzija).

D grupė: Maskvos CSKA (Rusija), Atėnų „Panathinaikos“ (Graikija), Valensijos „Power Electronics“ (Ispanija), Stambulo „Efes Pilsen“
(Turkija), Milano „Armani Jeans“ (Italija), Liublianos „Olimpija“ (Slovėnija).

"JTM" <jtm@eta.delfi.lt> parašė naujienų news:i14ghc$noc$1@trimpas.omnitel.net...