Tema: Re: ITA - PAR
Autorius: Povilas
Data: 2010-06-16 00:33:11

"keksas" <keksasREMOVE@gmail.com> parašė naujienų
news:hv8f8s$brt$1@trimpas.omnitel.net...

> Povilai, jei neturi ka pasakyt i tema, neizeidinek ir varyk i kita NG
> (humor ar talk).
> Didelis dede, o elgiesi kaip delfinukas :)

Kestai, o ka as izeidziau- kam nors asmeniskai kabinau etikete, suabejojau
kieno nors asmeniniu isprusimu ar tik kazkam netiko mano nuomone apie italu
futbola? Taip ir as , kaip ir Bone daddy, tesugebu prisiminti kazka idomaus
is italu zaidimo, tai tik tuos pacius 82 metus ir Rossi 6 bankes per kelias
rungtynes, o visa kita tai buvo baisusis ju katenacijo. Bet toki pati sudina
futbola jau kelis desimtemecius zaidzia ir vokieciai, del kuriu kazkada irgi
seiliojausi, o dabar man I ju zaidima liudna ziureti,kad ir koki rezultata
jie bepasiektu  Lygiai taip pat nenoriu matyti nieko grazaus olandu futbole,
nes apart daugybes graziu emociju, kurias jie sukuria aiksteje ir palieka
sirgaliams, pas juos nieko nera - bb ka jie pasieke ir bb ka jie kada
artimiausiu laiku pasieks, kol egzistuoja visokie vokieciai ir italai.
Nusibodo istisai, kazkur dusios gilumoje, sirgti uz anglus, kurie sugeba
susikti rungynes lygioje vietoje ir dazniausias to kaltininkas yra koks nors
zymanas ar koks kitoks jo palikuonis Bet uz is gimtu krastu istremtus negrus
irgi niekada nesirgau ir nesirgsiu, o greiciau busiu pries juos, nes vis tik
man italai, kad ir kokie jie butu katenacijo; ar vokieciai su savo kreivom
kojom; anglai su savo gluspetriais vartininkais vis vien man yra artimesni,
tiesiog jie man yra labiau priimtini.