Tema: Re: WC2010 - uz ka statysit?
Autorius: keksas
Data: 2010-06-02 22:13:33
> Hm... nezinau mano nuomone shandienai yra sunku pasakyti uz ka statyti kas
> laimes WC. Yra daug kandidatu, bet lygiai toks pat gali buti ir netiketumo
> faktorius; pvz 92- Danija; ar 00- Graikija;

Tu cia apie Europos cempionata, o pasaulio yra laimejusios vos kelios rinktines: Urugvajus, Brazilija, Argentina, Italija, Vokietija, Anglija ir Prancuzija. Kad kazkas laimes is nauju shansas myzernas. Taip, ispanai turi potencialo. Bet kitu galimybes mazesnes nei 1%. Netiketumu zinoma bus, bet ne tokio lygio apie ka tu parasei :)

> Jei kalbant apie statymus pradziai manau reiktu ziureti tokius kaip kas
> iseis is grupes ar pan.

Bet ir kofai tada stipriai suprastes :)