Tema: Re: Koks Buratinas, toks ir JV :(
Autorius: gidas
Data: 2010-06-01 10:49:14
Rimas Kurtinaitis ir Vilniaus „Lietuvos rytas“ skiriasi dėl klubo finansinių problemų. Tokią priežastį LTV laidai „Panorama“ nurodė pats buvęs sostinės ekipos treneris.

„Kaip man buvo paaiškinta, klubas turi šiokių tokių finansinių sunkumų ir ieško pigesnio trenerio. Todėl kontraktas ir buvo nutrauktas abipusiu susitarimu.

Paprastai kontraktai nutraukiami, kai nebūna pergalių, bet kai klubui iškyla finansinių sunkumų, visko būna“, – „Panoramai“ kalbėjo Kurtinaitis.