Tema: Re: LIETUVOS RYTAS - CEMPIONAI !!!
Autorius: Riudolfas
Data: 2010-05-24 22:45:22
Kolega, negrisiu i Kauna, esu tikras vilnietis, lietuviskai kalbantis;
Del teisejavimo gal labai nediskutuokim jei esi protingas, atsiusk rytoj ir
ramiai paziurek maca

"NiTrOgEn" <nitrogenas@gmail.com> parašė naujienų
> [...]
> ir toliau tvirtina ir skanduoja-"Viskas nupirkta!!", "Teisejavimo naujas
> puslapis" ir etc. Jei tik nuo to Jums bus geriau ir palengvins nuplausti
> pralaimejimo karteli :) Na bet argi gali po derbiu ir tokiu finalu buti
> kitaip?!
> Susitiksim kita sezona per eurolyga ir tada vel galesim perkasti vieni
> kitimes gerkles. Svarbu tvirtas komandas tarpsezonyje sulipdyti. O dabar
> pasveikinam nugaletojus ir pagerbiam pralaimejusiuosius!
> Ir zinoma, metam zalius ir juodai-raudonus salikus bendrai i viena kruva i

>>> 57.2.Jei prasižengia žaidėjas, kai jo komanda valdo kamuolį arba jai yra

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5142 (20100524) __________

http://www.eset.com