Tema: Re: LRytas - Zalgiris (4)
Autorius: BigM
Data: 2010-05-14 12:47:31
Man tai toks įspūdis susidarė, kad chebra sugebėjo žaisti praktiškai be
duobių vien dėl to, kad būtent treneris netrukdė. O konkrečiau - Brown'as
susiparino, pyst - sako keisk mane kolegai, tas išleka į aikštelę, atiduoda
maksimum, vėl grįžta Brown'as ir pan.

Šiaip tai vien dėl to dabar suintrigavo šis finalas ir pirmadienį jau
specialiai įsijungsiu žiūrėt ne kaip vakar per atsitiktinumą :)