Tema: Re: LRytas - Zalgiris (3)
Autorius: shliurrrrva
Data: 2010-05-10 16:44:54
Nors debilu visur pilna, bet labai tikiuosi kad Vilnius sirgaliai nepadarys
tokios gedos savo komandai kaip Zalgiriui padare kazkokia urodu shaika
Kaune, kur suvaidino apsimyzimo scena rungtyniu pradzioj.
Esu 100% isitikines kad ir pacio Zalgirio zaideju jei kas privaciai
paklaustu ka jie mano apie tokias akcijas, tai tik pasukiotu pirsta prie
galvos ir patrauktu peciais. Menka garbe sulaukti palaikymo is tokiu shudo
gabalu.
Abiejose pusese yra zaideju, kurie vasara zais uz Lietuva. Tai galima sakyt,
kad kad myzniai besinerdami is kailio kaip cia ANUOS pazeminti, apmyzo
netiesiogiai ir gabala Lietuvos veliavos

+15