Tema: Re: Medkirciai - Zalgiris
Autorius: servisas
Data: 2010-05-06 22:51:36
Na, verkti- neverkti, taciau LR tikrai zaidzia brudniau, reikia pripazinti.
Jei padaryti brudnu momentu kiekio ir kokybes Zalgio zaidime ir LR zaidime
palyginima, tai LR is tiesu jais pirmauja.
Va toks irasas- kur kas solidziau, nei nuotraukos su normalios kovos
elementais.
Man tik biski gaila, kad abi komandos yra lietuvisko krepsinio atstovai ir
tikrai liudna, kai LR losia su uzsienio komandom ir per tokius jomantus su
zavackais jie susikuria nuomone apie musu krepsini. O Jomantas dar ir
rinktines kandidatas.