Tema: Re: argi ne chamas ?
Autorius: Marux
Data: 2010-01-15 18:18:54
Ne tik chamas, bet dar ir demagogas (vainausku pamokos):
Dar kartą sakau, kad man svarbiausia išspausti maksimalią naudą iš to, ką turime. Dažnai, kai reikia atlikti keitimus, pasižiūriu į atsarginių žaidėjų suolą ir matau, kad nėra ką leisti į aikštę. „Žalgiris“ turi pinigų ir tegul perka užsieniečius. Mes žaisime su lietuviais, jie tegul daugiau remiasi užsieniečiais.

--
NNTP.hk - (^(oo)^)
http://www.nntp.hk/web/