Tema: Re: L.F.Scolari out
Autorius: Ernestas
Data: 2009-02-11 22:02:15
Na sunku pasakyti kaip ten buvo, bet panasu kad zaidejai susidorojo su
Scolari, kalbos sklinda kad labiausiai reiskesi Ballack, Terry, Drogba ir
dar kiti....
Chelsea sezona pradejo l. gerai, buvo ir atakuojantis-grazus futbolas ir
daug ivarciu, ko imho truko prie Mourinho, ir staiga labai pradejo buksuoti.
Manau cia ne siaip sau atsitiko. Beje, imho panasiai si sezona jau buvo ir
su Schuster'iu (Real) bei Ramos'u (Tottenham).
Kas del Hiddinko, tai jis sutiko tik iki sezono pabaigos treniruoti ir bent
kolkas kaip tvirtina tikrai ne ilgiau. Zinant kaip jis sugeba paruosti
komandas atkrintamom varzybom tai gali buti kad Chelsea ka nors ir nuveiks
CL'e, premier'e tai vargu ar jau bepakovos del aukso. Kitu metu perspektyvos
tai manau priklausys koki treneri sugebes pajamti.

P.s.
tam paciam Mourinho Intere kolkas ne itin gerai sekasi, tai irgi neaisku
kaip bus...