Tema: Re: ZAL - SIAU
Autorius: JK
Data: 2009-02-10 08:51:15
sis ironiskas komentaras buvo skirtas provokatoriui p. Doncei.

O siaip,vienaip ar kitaip visi sirgaliai yra normalus zmones, nesvarbu ar
jie yra vienos komandos ar kitos. Palaikydami savo komanda zmones
(sirgaliai) apimti euforijos ar pykcio priepuoliu kartais pasielgia
neadekvaciai ar pasako tai, ko niekada nepasakytu normalioje aplinkoje,
kurioje gyvena visa likusi laika.

Tad suprantama, jog ne visada suprantame vienas kita. Kartais nei
apsisvaidome izeidzianciais postringavimais. Taciau visa tai ir yra ta
krepsinio puse, del kurios mes visi ir sergam uz savo komandas. Jei visi
sirgtu uz visus - nebutu to azarto, pergaliu troskimo.

Labai teisingai buvo pasakes Rusijos futbolo klubo Zenit sirgaliu (vadinamu
chuliganais) vedlys :

Mes vieni kitus suprantame (kalbama apie priesininku komandos sirgalius).
Pries/po varzybu susiskambinam su kitos komandos vadais, susitariame vieta
kur ivyks grumtynes, pasimusam ir traukiam namo.

Sis pasakymas lyg ir metafora, iliustruojanti tai, ka as anksciau pasakiau.
Visos rungtynes - tai dvieju skirtingu "frontu" susitikimas. Kartais
grumiamasi zodziais, skanduotemis, dainomis, spalvingomis veliavomis bei
plakatais, o kartais kumsciais. To niekas nepakeis! Tame ir yra azartas,
adrenalinas, neigiamu emociju iskrova.

Stai tokie butu pasvaiciojimai antradienio ryta :)