Tema: Re: "Sport1" apskund "Viasat" Europos komisijai
Autorius: -o-o-
Data: 2009-02-05 17:12:39
sita bet jus ar tikit, kad kitais metais (o tiksliau nuo rudens) Zalgiris
bus kaip krepsinio komanda? kazkodel man itarimas, kad liks tokia kaip
Siauliai, speju ir Lietrytis panasiai atrodys, nes finansai tuscios kisenes,
skolose jau skendi... ir nebus ka ziuret, tiksliau gal ir bus, bet bus
baisu, pamusim visus pralaimejimu rekordus.