Tema: Re: Q: topshop treniruoklis
Autorius: Paulius
Data: 2009-01-20 09:59:28
wayfarer wrote:
> sveiki visi,
> turiu toki klausima - mano drauge labai susidomejo stai tokiu irenginiu
> http://www.topshop.lt/irklavimo_treniruoklis_rowing-61588-1104-pc.html
> gal kas nors jau turit toki ar panasu is topshop - ar vertas demesio
> daiktas, o gal visiskas sudas nevertas demesio?
> aciu uz komentarijus :)

Turejes as, tik ne is topshop'o, bet atrode mazdaug identiskai. Jeigu
atvirai, nezinau ar draugei jo reikia. Nes as kiekviena ryta nuosirdziai
   kelis men po 30min irkluodamas, tikrai vizualiai nebloga trapecija
uzsiauginau, ar merginai tai grazu - nezinau, jei spresti, bet as jos
vietoje geriau rinkciausi koki nors step'a ar kaip ten jie vadinasi, kur
tokiais dviem laipteliais lipi kaip i kalna.