Tema: Re: Safe-house'e
Autorius: Daishi
Data: 2009-01-20 21:41:54
Apziuriu likusius "pacientus", kam reikia suteikiu pagalbos. Draugiskai
- Viki, triuksmingi tie kurie gauna ibrezimus ....
Prisedu, prie tipo. Apziuriu. Lengvai padauzau per veida ir nepiktai:
- Ei, pasisnekam geruoju ... ka? O tai mano kolegos ipyks... Po to as
ipyksiu ...Nu zinai kaip buna ... skauda, tyli ... skauda ... o po to viska
pasakai ... veliau ar anksciu ... tik daznai jau po to vargais sulopysiu ...
kas liko.
Ramiai zvelgiu i zmogysta ir laukiu reakcijos...