Tema: Re: proceduroj kreipinys i funkcija
Autorius: S.
Data: 2009-12-18 16:28:09
proedura su funkcija sukilojus aisku eme veikt, bbet man neaiskumas isliko -
kodas vykdomas nuosekliai, o paprogrames gi veikia lygiagreciai - gali kilt
konfliktas kai idejes 10 paprogramiu tiesiog negalesiu ju taip sukilnot kad
visi kreipiniai paprogramej i paprograme butu is anksto aprasyti. Ar
gudresnis kompiliatorius cia kabintusi?
S.