Tema: Re: asp.net ir BasePage
Autorius: VyvIT
Data: 2009-12-07 14:54:56
Na, mano atveju į global.asax reikėjo dėti dėl to, kad global.asax yra lyg
'atitikmuo' console'inės aplikacijos Main metodo, ten vyksta
Application_Start ir pan. įvykiai, o aš būtent Application_Start metu
sukuriu statinės klasės instance'ą (singletone), kurios pagrindas yra
TcpClient ir Queue<Pranesimas>, kuris iš Queue eilės ima tam tikrus
pranešimus (kuriuos sukuria klientai iš puslapio (kiekvienas klientas, kitas
thread'as)) per CustomMethod<Pranesimas> ir per TCP perduoda application
serveriui, kuris savo ruožtu tuos pranešimus apdoroja :)