Tema: Re: MSSQL - budai paziuret LDF faila
Autorius: IF
Data: 2009-12-04 09:39:24
O tavo tranzakciju modulis ,kaip suprantu ko gero puikavosi tame paciam
universaliam WEB SERVISE, kuris  kaip komunizmo saule dalinosi tais paciais
web hosting resursais, nuosirdziai draugiskai kartu su visais kitais ten
esanciais?
DB atstatymas .
Yra tokia procedurele kaip sp_help_alert , parametru aprasyma rasi pats.

Man kartais jusu postai skamba taip, esu hirurgas frelenceris, hirurgija
ilgai dometis laiko neturiu nes laukia klientai, kartais apie ja paskaitau
sededamas tulike, ka tik ispioviau vienam klientui dali smegenu o jis
keistai elgiasi ir maskatuoja rankomis, gal kas zinote kame problema ir kaip
ja spresti. Jei esi Frelenceris tai gyvenimo budas o ne verlas, deja kol kas
taip yra, tam kad gauti siuo budu socialini  rezultata, turi ideti jegu 10
kartu daugiau nei tie plunksnakotukai kurie save ivardina kai IT sistemu
generatoriais, o mano galva jie greiciau sistemu deorganizatoriai . Arba
rinktis ju kelia ir saldziai giedoti iprastas giesmes, cia arba TAIP arba
NE, kito varianto nera.