Tema: Re: Server resources requirement analize
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-12-07 13:35:45
    Visa esme kad ant senos sistemos kuri buvo MSSQL + ASP.NET website, buvo nuspresta kurti nauja sistema, tiesa technologijas rinkausi pats, kadangi ten buvo hostinas ir laikoma sistema, tai kad sumazinti duomenu kieki atsisakiau minties daryti WEB'ine sistema kurioje vaiksto be duomenu ir pats HTML ir vyksta pastovus viso puslapio perkrovimai po kiekvienos operacijos, kas reiskia gan didoka duomenu srauta, nes tai sistema o ne web puslapis kur kiekvieno page load'o metu kraunama ne itin daug info.

    Na ir kadangi su sistema turi galeti dirbti per interneta, nes dirbs veliau ne vienas padalinys esantis ne viename mieste, ja lokaliai statyti viename padalinyje tik dalinai ir laikinai optimizuoja duomenu srautus, o daeiti tokio idijotizmo kad visam internetui atidaryti MSSQL porta nedrysau ir kilo sprendimas tam naudoti ASP.NET Webservice su tam tikru security, realiai taip butent mazintas duomenu kiekis, nuo pries tai buvusios ideologijos ir sprendimas man visai patiko, greiciai pakankami, dar su siuolaikiniais interneto greiciais tai nesudaro aplamai bedu ir sistema zymiai stabilesne nei kad tiesiog ASP.NET website kas buvo pries tai...

    Cia as ne nematau jokios problemos, o isradineti dviraty, kazkoki savo saugu ir glaudu pvz. binarini duomenu apsikeitimo protokola nieks neskyre lesu, esu tokius dalykus dares kelis kartus tai zinau kiek viso to researchai, atiderinimai kad gerai veiktu ir pan. trunka, tai suvalgytu daug laiko, o laikas pinigai, vat jei jie uzsisakys toki dalyka, bus galima daryti, bet speju suzinoja kaina neuzsisakys...

    Man dabar reikia tiesiog kazkokios sistemos kaip analizuoti kokiu resursu reikia serveriui.