Tema: Re: MySQLfront "nemato" irasu
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-10-29 14:21:11
    Jornada Del Muerto  - tai vieta kur buvo numesta pirma atomine bomba "Trinity", manhatano projekto vaisius i kuri nepamenu jau kiek tiksliai milijardu buvo investuota, o siaip isvertus is ispanu tai reiskia "numirelio kelia" :) kadangi hobis ginklai ir ipac masinio naikinimo, bei patinka ispanu kalba ir kiek esu kvaistelejas :) su nuvaziavusiu stogu tai visai tai man limpa:) na nors irc vadinuosi Zulus :)

www.zulus.lt :) tiesa ner laiko blogu rasinet dabar :)