Tema: Re: mambo 4.5.2 migracija i joomla 1.5
Autorius: Justas Butkus
Data: 2009-08-14 10:37:38
Failų sistema, kas liečia iliustracijas, etc. - praktiškai
nepasikeitusi. Tiesiog susinchronizuoti images katalogą.

Įdomumas yra DB perkėlimas.
Ypatingų pasikeitimų ir ten, daugeliu atvejų nėra, tai būtų galima SQL
sakyti INSERT ...SELECT.

Išimtys yra vartotojų duomenys (slaptažodžių algoritmai pasikeitę, IMO -
būtent 4.5.2 Mambo neturėjau), ACL'ai ir meniu (Mambo, bent jau 4.5.1
nenaudojo nested set modelio. Bet meniu galima ir rankomis perrašyti
sužymint kas į kairę, kas į dešinę...

Bo man tas teoriškai gudrus modulis neveikė...

--
JB