Tema: Re: Java
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-07-05 16:40:14
"Shamanas" <shamanas@gmail.com> wrote in message
news:h2q9nj$1ef$1@trimpas.omnitel.net...

> Aha tau reikia SE -> Eclipse IDE for Java Developers puikiai tiks.
> Java versiją susikonfiguruoji kokia turi, taip pat ir kokia nori naudoti
> projekte -> t.y. eclipse leidžia skirtingiems projektams naudoti
> skirtingas java versijas.
> Ten skirsto pagal operacines sistemas, tai siųskis tokią kokia tavo
> operacinė sistema.

Aha su dievo pagalba rodos paleidau :D projekta kuriant dave rinktis
platforma, rinkausi J2SE 1.5 ar cia ok? :)

Kazkokia klase sukuriau, na zodziu liko dabar jau ziuret ir RTFM'int ka
toliau daryt :) kas is karto ne itin patiko tai klases memberiu case'as, as
priprates kad klases memberiai prasideda is didziosios raides:

KazkoksKlasesMemberisArFunkcija

O vidiniai metodo kintamieji bei parametrai su pirma mazaja:

kazkoksKlasesMetodoKintamasisArParametras :)

Na bet cia smulkmena, reik dabar ziuret ka cia toliau daryt kad 1st applet
parasyt :)