Tema: Re: VS2008 - terminal app?
Autorius: Laimis
Data: 2009-06-26 00:18:11
Ričardas rašė:
> Noriu pirkti negalingą laptopą, turiu greitą stacionarų kompą su Win
> 2008 Server kaip desktop OS savo kompui. Man pavyko ant šitų Windowsų
> paleisti VS 2008 terminale iš seno laptopo. Bet kol kas praktikos
> neturiu kaip tas realiai veiktų, kiek tai patogu ir efektyvu...

O tikslas? Dirbti anapus sienos su laptop'u (kai skiria neitin
patikimas, bet patogus wireless ryšys, arba patikimas, bet ne toks
patogus laidas) vietoje to, kad šiapus sienos dirbti su stacionariu?
Ar dirbti už aibės sienų per vpn'ą?
Tada (patogumą ir efektyvumą) trumpina (interneto) kanalo patikimumas ir
pralaidumas...

p.s. čia tik pasvarstymai...