Tema: Re: Telefonu numeriu tvarkymas
Autorius: xxx
Data: 2009-06-10 19:53:03
Kazkada su regexp'u buvau pasidares... Bet ten isklotinems buvo skirta, tai
reiketu kastruoti, terliotis... Taip kad gatavo negaliu duoti. O kaip
tvarkyti: is config failo imi regexp'us mazdaug taip:
match = "xxx" replace="yyy" continue="true"
Jei continue = true, tai kai match'as rastas, atlieki pakeitima ir toliau
tesi, jei ne - taikai tolimesnius regexp'us. (cia kad nerasyti monstrisku
regexp'u, IMHO geriau jau per kelis paprastus gauti 1 sudetingesni)
O atranka mazdaug tokia:
Pirma pasalini visoki sh: tarpai, bruksniai, skliaustai (dariau su tais
paciais regexp'ais kaip papildoma taisykle)
Lietuvos numeriai:
8xxxxxxx (9 sk.)
370xxxxxxx (11 sk.)
xxxxxxx (8 sk.)
Uzsienieciu: visi, kurie netenkina lietuvisku. Ypatingas klausimas trumpieji
numeriai, bet cia jau poreikio klausimas.

Jei labai reikes, paieskosiu config failo, gal uzteks, kad greitai
pasirasyti programuka - ten nieko ypatingai sunkaus.

xxx