Tema: Re: reikia pagalbos java web programinimui
Autorius: Tadas B.
Data: 2009-05-16 11:00:16
na bet kokiu atveju gausiu pasileisti pas save centOS virtual masina su
tomcat, kad tureciau lygiaverte aplinka, o tai tikrai nemazai yra niuansu
migruojant tarkim is win testines aplinkos i darbine Linux

  specialiai nieko del uploadu neesu instalines ar dares - viskas veike ir
manau turi veikti su sun'o jsf 1.2, stai pvz kur nieko blogo nesneka apie
neveikima : http://www.netbeans.org/kb/60/web/fileupload.html