Tema: Re: Kaip isvesti info?
Autorius: Mrlz
Data: 2009-04-30 17:48:47
Nu man pora dienu nieko nesigavo, dabar kazka isgimdziau per siandien :)
Bet man kazkaip prireike 3 ciklu :)

Dienas ten virsuje, nuo 2009-04-01 iki 2009-04-30, atsispausdinu visai
atskiram cikle.

1. Kaip ir sakei ciklas per vaikus is konkrecios grupes.
   2. Tada SELECT * FROM dienynas WHERE
dienynas.vaiko_id='*$masyvasV[$i][0][0]'
   cia gaunu konkretaus vaiko visas dienas, kurias jis nebuvo, jas su
$row[diena] pasijamti galiu. Tai sita vieta su while suku.
       3. Tada suku trecia cikla (situ dvieju ciklu viduje) ir einu per
visas menesio dienas ir tikrinu ar konkreti diena sutampa su $row[diena],
jei sutampa irasau "N", jei nesutampa tai tuscia laukeli palieku.

Nors gal galima pirma su antru ciklu kazkaip sujungti ir padaryti viena
tiktais. Nes cia biski sviestas sviestuotas gaunas ane? :)

*$masyvasV[$i++] = array (
   array ($a[vaiko_id]),
   array ($a[vardas]),
   array ($a[pavarde])