Tema: Re: problemele su delphi
Autorius: unknown
Data: 2009-04-20 12:47:05
"Hyperlink" <tomas.bagdonas@gmail.com> wrote in message
news:gsh3bn$oln$1@trimpas.omnitel.net...
> nieko nekeicia ir sitas variantas. Veiksmas vyksta su Firebird DB ir IBO
> componentais.

Siaip man itarimas, kad ne toje vietoje stabdo, kaip pats galvoji. Pabandyk
trace'inti i ibo source'a, panasu, kad pas tave query uzdaromas ir vel
bandomas vykdyti, kai priskiri SQL uzklausa. Pabandyk paziureti kokios
uzklausos vaiksto. prie IBO man rodos buvo kazkoks irankis, kuris rodo
kokios uzklausos eina serveryje. Delphi pries kokius 5 metus vartojau
nebeprisimenu.
Gal tavo SQL neteisingai suformuotas, pvz., yra kokie nors HAVING, naudok
kur galima SELECT xx WHERE EXISTS(...) ir pan. Paieskok pdf "Make interbase
scream" ar pan. ten yra aprasyta kaip optimizuoti uzklausas.