Tema: Re: Sybase
Autorius: Dex
Data: 2009-04-10 15:56:15
Kad nevystomas ir atgyvenes - izulus melas.

Imho tau reiketu taip daryti:

1. Susiinstaliuoti Sybase'a. Kas tiksliai ten naudojamas? Ant lt
populiariausia yra ASA. (Adaptive Server Anywhere)
2. Pasileisti serveri ar engine'a su ta tau reikalinga db.

Yra ten toks daiktas, kaip sybase central'as. Su juo viska galesi ir
daryti.

Tik vat apie vista+odbc as tau nepapasakosiu nieko. Bet kad prieiti prie
bazes, tau odbc ir nereikia.

Ai susiveliau biski. Pirmiausia - tu baze turi rankose, ar ji yra
veikianti ant kazkokio X serverio?