Tema: Re: kas galetu pamokyt programuot ?
Autorius: Grzegorz Brze^Hęczyszczykiewicz
Data: 2018-07-29 22:33:03
2018-07-29 22:15, nelabs rašė:
> tu man paaiskink, kaip ta isivaizduoji.
> as suprogramuosiu
> kas yra konteineris, kas yra shipping listas, pateikite duomenu formata
> kaip jie susije ?
> ka reiskia "atrinkt konteinerius" -  nori xls formatu, nori kaip ?
> koks yra tikrasis kliento poreikis, gal tu klysti, nezinai ko is tikruju
> reikia klientui. as pasikalbeciau su juo, turedamas toki vargo "analitika"

Duomenų formatas: unikalus ID, paskirtis.
Papildomų duomenų gali naudoti tik, kiek reikia. Konteinerių negalima
krauti daugiau nei 7 aukštais. Vienu kartu galima paimti tik vieną
konteinerį.

Kontekstas bezdžionėlei:
Klientas nori kaip įmanoma greičiau pakrauti laivą konteneriais, kurie
saugomi krante. Tavo užduotis - aikštelės transportui nurodyti iš kur ir
kokiu eiliškumu paimti konteinerius ir prie kurio laivo krano juos
atvežti. Konteinerių pastatymo tvarką gali nustatyti, bet ji negali būti
keičiama kiekvienam krovimui. Tavo darbo rezultatas bus naudojamas
aikštelės transporto maršruto planavimui. Comprane?

--
Brzęczyszczykiewics^Hz