Tema: Re: programos kaina
Autorius: ravikas
Data: 2015-11-09 15:49:17
2015.11.09 15:35, Java rašė:
> Duomenys bus laikomi nuotoliniam servery, kurio išlaikymas ne mano bėda.
> Aš tik pakursiu mysql.
> Darau aš tik nežinau kiek pinigo paprašyt, nes nedažnai tai darau.
> Žmogus yra įmonės savininkas. Jam svarbiausia ataskaitos. Vadybininkas,
> ar kas ten, suveda duomenis į sistemą ir negali jų trinti. Buhalterė
> galės traukti duomenis ir rašyti faktūras. Trinti/modifikuoti galės tik
> savininkas. Reportai pagal datą, klientą ir pagal abu. Kitos, jei reikės.
> Taigi, klausimas tas pats.

tai skaičiuok kiek valandų tau reikės, daugink iš 2x ar daugiau ir savo
įkainių $/h. Tik sudaryk sutartį su pilnu aprašu kuriame būtų
detalizuotos visos formos/langai/galimybės. Kai viską surašysi tai ir
noras gali prapulti savininkui, nes darbo tai čia galima sugalvoti
nemažai ir niekaip neįsivaizduoju kaip developinimas tokios sistemos
gali būti pigiau už gatavą produktą.