Tema: Re: ASP.NET : duomenu islaikymas server side puseje
Autorius: Baterijas
Data: 2013-12-04 11:33:50
O tai Singleton, HttpContext.Items ir pan. netinka? Ar aš vis dar kažko
nepagaunu?

"bala nemate"  parašė naujienų

> Kas tos kitos operacijos? Vėlesni mygtukų paspaudimai? Kodėl jie vėl
> nepadaro new Comunicator()?
taip, paspaudimai.
tam kartui taip ir padariau.

parametrui pakeisti reikia dviejų prisijungimų - duom. nuskaitymui ir duom.
įrašymui. Pagal poreikį, gali reikti pakeisti ~ 5-20 param.
vienas "new Comunicator()" man kainuoja ~ 30 sekundžių (ilgas įsiloginimas)
taip ir matau labai piktą enduserį burnojantį dėl greitaveikos....

todėl ieškau kaip prisijungti, atlikti n operacijų, atsijungti.
(nujaučiu, nieko doro nepavyks nuveikti..)

--
bn/mj
skype : bala.nemate