Tema: Re: kalibravimo lent. c#
Autorius: Jonas
Data: 2012-12-19 18:54:26
Beje ten lygius paduos tik tokius kokie yra lenteleje, ar gali buti bet
kokie ir juos riekia pritempinet ?

"bala nemate"  wrote in message

> Tai, kad čia nieko labia įspūdingo. Net ir ciklas turėtų prasisukt (jei
> kažkokių papildomų skaičiavimų nenusimato).

nu man irgi taip atrodo. bet, kadangi nesu desktopinių aplikacijų
programerys, sakau, pasitikslinsiu. aplinkoje, kur daugiausia tenka
programinti, kartais sunku kokius tris kart per ciklą (0,5 sek.) atlikti ne
baisiai sudėtingas operacijas su tūkstantiniais masyvais.

--
bn/mj
skype : bala.nemate