Tema: Re: sms siuntimas is kompo
Autorius: ReM
Data: 2012-12-08 22:30:32
"runkeliz" <nera@nera.lt> wrote in message news:k97pgo$6f1$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> noriu susiprogramuoti softuką, kuris išsiųstų sms iš telefono, pajungto
> prie PC, ir perskaitytų atsakymą. Su kokiu mob. aparatu tas lengvai
> pasidaro ir kokiu principu? Seniau žinau buvo galima jungti ale seną
> nokia prie com porto ir kažkaip žaisti kaip su modemu. O kaip šiais
> laikais tas darosi?

Aš kažkada dariau su SIEMENS C35. Turiu dar ir dabar jį veikiantį...
Jungiau prie mikrokontrolerio, bet prie kompo tai nei kiek ne sudėtingiau. O jei su dabartiniu telefonu, kokiu nors gudrafonu, tai reikia pirmiau žinot su kokiu, o paskui jau ieškot info...

http://rem-blog.net/2010/03/21/mobilaus-telefono-pajungimas-prie-mikrokontrolerio/