Tema: Re: GPM algoritmas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-12-03 18:51:53
    Reiks ir man pasiziuret, kadangi pagal individualia veikla dirbu, tai po biski jos apskaitos softuka darausi, tiesa dar labai daug ko nera :) klientus i DB suvedineju tiesiai, kaip programmeriui tai norma :) bet po truputi kuriu, kai lieka laisvo laiko :)

    Yra aisku IDV skaiciuokles internete, bet jos kreivai biski dirba, zinau viena buga bent, kuris buna turint nedidelias pajamas, neapskaiciuoja minimalaus PSD teisingai, o ima tiesiog procenta nuo pajamu, o jei pajamu per metus buvo maziau nei X suma tai PSD priskaiciuoja mazesni nei minimalus ir taip galima stipriai apsiskaiciuoti :) o faktiskai minimalu PSD vistiek privaloma moketi, net jei pajamu 1 litas is veiklos per metus...