Tema: Re: Gal kas zino ???
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-10-08 16:51:41
Buna buna, kai cia viena, gal 8 metu ar senesne legacy sistema reikejo kiek patvarkyti, kur dar 1,1 .net buvo kazkas dirbta, requirement'as buvo 1,1 .net tai nejo sudet softo kol galu gale tos versijos .net nesugrudau :) bet tai is esmes sudedi viena kart ir ramu :) ant .net vistiek marios programu eina ir jo reikes.