Tema: Re: TextBox
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-09-28 13:35:04
O tu cia kuo rasai? Win32? .NET? WPF? nes galimybes skiriasi, WPF daug daugiau visko daryti galima del grazumo ir dizaino. Beje pilnai pritariu tigrui, kad geriau koki rich text box ar koki kita controla imt, pvz. DHTML ir ant jo bazes kurti.

Dar gali pagoglint pvz. "how to implement graphic smiles in textbox" gal ka rasi (negooglinau tai nezinau ar suveiks)

JDM.