Tema: Re: EXCEL VBA pagalbos
Autorius: Laimis
Data: 2012-08-16 11:03:17
MinVodai rašė:
> Neesu tiek susipykes su Google :)
> Aciu uz pamokymus
> Deja as pamokyti Taves isiskaityti i klausimus taip nemokesiu.
> FileCopy komanda turi veikti su celes tekstu FileCopy(F2,G2)
> kaip irasyta F stulpe

Tavo vietoje nepretenduočiau kažko mokyti, jei nesugebi susirasti google
elementarių dalykų. Antroje nuorodoje (ir kitur) pateiktas ne vienas
aiškus veikiančio kodo šablonas, kuris daro beveik tiksliai tai, ko tau
reikia. Tereikia minimaliai modifikuoti (jei sugebėjai susirasti
funkciją FileCopy, tai turėtum sugebėti ir modifikuoti). Pirmas dalykas,
tai minimalios pastangos, o ne nykiai apgailėtinas miaukimas (kas nors
padarykit už mane, man va reikia taip ir anaip su celėm ten ir kitaip).
Konkrečiu atveju, jei nevaidintum nesusipykusio su google, jau būtum
paklausęs, ką ir kaip reikia modifikuoti konkrečiame kode, kad veiktų.
Kai kas nors nesigauna, kai yra bent minimalios pastangos suprasti kas
daroma ir kaip daroma, net jei nėra tame daug supratimo, galima ir padėti.