Tema: Re: Sveiki
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-07-03 15:04:24
Turi omenyje IP adresu, kur priimama informacija, uz routerio yra vidinis tinklas kuriame yra kazkiek kompiuteriu ? Tada reikia ant routerio daryti porto forwardinima (http://en.wikipedia.org/wiki/Port_forwarding )  i norima vidini kompa, tai dar gali kiti vadinti "port mapping".

[mobiliakas] --> [internetas] --> [kazkoks IP] -> [ routeris] -> [vidinis tinklas] -> [kazkoks kompas]

Tada jungiesi prie routerio ir ziuri kur ka eina jame nustatyt pagal routerio instrukcija.

JDM.