Tema: Re: Modifikuoti programele
Autorius: Laimis
Data: 2012-06-18 19:20:11
viska_dare_vienas rašė:

> labai gerbiu Jusu patirti, bet...

Ak, kaip saldu.
(pagarba abejonėms neturėtų kliudyti...)

> o jei ten kas koki exe padare kad i duoto tipo printeri be jokiu
> dialogo langu varo tiesiogiai nenaudojant jokiu pvz. Windows print
> spooler'iu?

Į duoto tipo? Taip ir įsivaizduoju, kad liko anie sėdėti su kokiu
LJ1100, nes į kitą ta programa nespausdina... ;-)
Gal toks variantas (generuoti PCL'ą ar PS'ą tiesiogiai ar spausdinti į
duoto tipo; tipo ar pavadinimo? — *esminis* klausimas...) ir įmanomas,
tačiau _labiausiai_tikėtina_, kad spausdinama į *default* printer'į.
Na, jei tikrai reikia (kuo aš *labai* abejoju), tai įmanoma tiesiog
peradresuoti to „nepajudinamojo“ spausdintuvo port'ą į PDFCreator (port
redirection)

Taip pat galiu pasiūlyti ir RedMon:
http://pages.cs.wisc.edu/~ghost/redmon/index.htm

> ir kodel ne uz atlygi? sakykit suma, jei tenkins - pakrapstinesim

Ir tikrai, kodėl ne už atlygį...?
(kaip tik ir siūliau pagalvoti apie atlygį, po to, kai atsibos
beviltiškai laužyti)