Tema: Re: slankus kablelis c++
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-03-12 15:02:45
    Beje o tau koks nors printf negelbsti, jo formate nera tam priemoniu ? vietoj AnsiString(). Senai labai prie c++  sedejau, bet ten rodos eidavo suformatuoti ka tik nori stringe.

http://www.cplusplus.com/reference/clibrary/cstdio/printf/

stilium:

#include <stdio.h>

printf ("floats: %4.2f %+.0e %E \n", 3.1416, 3.1416, 3.1416);

rezultatas:

floats: 3.14 +3e+000 3.141600E+000

Pati pirma reiksme manau butent tai ko tau reikia :)

JDM.

 

"Dziedukas" <dejau@gmail.com> wrote in message news:jjkrf3$dh3$1@trimpas.omnitel.net...
> Minti dabar pagavau, tai gavosi taip:
> x= (2.99*100);
> z= x*y;
> Memo1->Lines->Add(AnsiString(z/100);
> 
> "Jornada Del Muerto" <jornada@lythum.lt> wrote in message 
> news:jjkpo5$aqu$1@trimpas.omnitel.net...
>> Gal ir netiks, bet kodel nepabandzius naudot tam int ar kokio int64 :), 
>> pvz.
>>
>> float x = 2,99;
>> int iX = (int)(fX * 100);
>> int sk = 300;
>> float viso = (float)((iX*sk)/100);
>>
>> ta prasme jei skaiciai nesiekia dideliu labai reiksmiu tai galima cia 
>> issiverst be float. Nors netestinau ant C++, pamenu kad game dev vienoje 
>> knygoje buvo fiksuoto kablelio optimizacijos del performance, nors gal ten 
>> dare kazkaip kitaip, bet man rodos kad su int zaide.
>>
>>
>> 
> 
>